bastu och bad

Blev en riktigt trevlig kväll med bastu och bad i stan. Jag, Hedvig, Joel och Samuel mys mys. Sen var vi en tväris förbi på den nya allmosan, det kommer bli jättebra när det blir färdigt där. Och jag hann hitta jättefina tallrikar som jag ska köpa på lördag när dom öppnar, eller samuel ska köpa dom åt mig för jag jobbar i helgen. På onsdag tror att det blir att hjälpa Samuel på det gamla stället och hoppas på att vi kan få bort lite saker.

Imorgon blir det att ta förväl av Hedvig som åker på onsdag morgon till London. Jag tror att det kommer bli jättekul, men jag kommer bli ensam.

Nu ska jag se Dexter. Pus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0