Äntligen..

..sängen är på plats efter mycket slit!
Vi var tvungna att ta den genom balkongen. Pappa tog den på ryggen och klättrade upp på en stege och jag och Adam tog emot den där uppe. Det var ett äventyr vill jag lova.
Och nu säger pappa att sängen stannar här, men jag vill ju ha den när jag flyttar aja vi ser väl hur det blir med det.

Idag har jag iaf sökt skola till våren så nu får vi se om jag kommer in nån stans hoppas, men jag vet inte vars jag vill komma in men det får framtiden visa.

Ikväll blir det bruks, vi ska spela sällskapsspel och jag undrar vilket jag ska ta med, jag funderar på Skippo det är lätt att spela och går fort haha, lite tråkig känner jag mig men är trött.

Imorgon på morgonen blir det att fara ut och springa, hoppas jag kan hålla det.

Nu är det dags att söka fram nå kläder och fixa till håret sen åka på Bruks. Hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0