ännu en helg

Söndag och helgsarbetet är slut, men imorgon är det jobb igen.
Det har varit en bra helg, hunnit med mycket trots jobbet. Fredag var det Bruks och det var mycket trevligt för det var massor av folk och vi spela pings, fika och hade det bara trevligt. Lördag var det jobb fram till 12 sen for jag in till stan för att äta lunch med Veronica. Det sluta med att Tina och Amanda följde med och vi hamnade på Tre Kronor, mycket trevligt må jag säga att dom följde med. Sen snabbade jag mig en sväng på Allmosan för att hämta mina tallrikar och träffa Samuel en stund. Sen bar det av mot farmor och farfar för att äta middag tillsammans med dom, familjen och mormor och morfar. Det bjöds på köttbullar eller köttsoppa, fritt val. Det var iaf gott. Sen skyndade jag mig iväg på jobbet igen för att jobba fram till 21. Sen hem och se film och bara slappa. Jag såg den första av Johan Falk filmerna, riktigt bra.
06.15 ringde väckaren idag och jobbet väntade hela dagen fram till 17. Hem för att tvätta, byta hos fiskarna och äta middag. Så nu sitter jag här i min säng, helt slut och funderar på hur det ska gå att ta sig upp till jobbet imorgon ockås. Men det ska nog gå.
Nu snart blir det den andra Johan Falk filmen och sen kanske den tredje också om jag orkar det.

host, host, snörvel..måste bli frisk innan Dublin. Hoj


Kommentarer
Amanda

Det var riktigt trevligt måste jag ju säga! :)

2009-10-11 @ 19:20:39
URL: http://aamandali.blogg.se/
Hedvig

HELLO FRIEND:)

om du ska skicka sms måste du skriva +4407570088592

gå in på skype och lägg till mig så kan vi prata lite nån dag! :)

2009-10-11 @ 20:11:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0