3 gånger Skarsgård

Hemma efter en helkväll med trevligt folk (Hedvig, Joel, Samuel, Robin och David). Vi började med att laga middag, efter mycke velade och tjaffs så blev det kycklingwook. Sen blev det Arn filmerna, jag tycker att dom var bra. Men måste säga att jag störde mig lite på att dom är på svenska men annars så kan jag inte klaga 3 gånger Skarsgård ;).
Tidigare idag så spenderade jag min tid på solbacken med familjen. Jag inhandlade ett par löparskor så jag funderar på om dom ska få invigas imorgon eller om det får vänta tills på måndag.

Imorgon så är det cellgrupp här hos mig, jag funderar på vad jag ska bjuda på men det ska nog lösa sig tills det är dags.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och gå å lägga mig. Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0