25

Ja vad ska man säga. Jag har lite ångest idag fakits. Känner att det är så många människor som jag verkligen borde ta kontakt med och umgås med som jag håller på att tappa kontakten med. Började nog tänka på det mycke idag för att Hedivg är i London och Samuel åker till Kina imorgon (eller stockholm och sen kina på torsdag) så snart börjar man ju känna sig ensam. Sen slog mig tanken också för att jag glömde bort Rikards födelsedag, jag har otroligt dåligt samveta för det. Han gratta mig först på min födelsedag och jag glömde bort hans i onsdags. Kom på det idag, ja det är inte bra gjort av mig. Det är förövrigt ett tecken på att vi inte alls umgås så mycket som vi borde längre. Det är väldigt tråkigt att det blivit så faktis. Jag vet inte men det går inte så bra för oss att styra upp det igen heller, ja jag vet inte riktigt hur det kommer att gå med uppstyrandet men.

Nä nu ska jag se tredje Johan Falk filmen och hoppas att allt känns bättre imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0