V.49

Idag blev en förvirrad dag på jobbet, men det löste sig och jag klarade dagen utan större missar.
Imorgon ringer klockan 07.15 för då är det dags att kolla in julkalendern. Om den är dålig (och troligtvis så är den det) så ska jag kolla på två gamla julkallendrar "Pelle Svanslös" och "Teskedsgumman". Ska nog även hinna med att simma imorgon och sen på kvällen är det cellgrupp, tror att den är hos mig men är inte säker.

Nu ska jag gå och äta nå kvällsfika, ha en bra kväll.


renbäddad säng


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0