tisdag 3 x serier

Tisdag, jag har jobbet sen bara varit hemma. Det är ganska skönt det också ibland. Jag har kollat lite på CDON och det är en hel massa med skivor som jag vill ha, inte bra för ekonomin men för sinnet och själen! :D

Sen är det dags att fara ut och springa igen också, känner att simma tre gånger i veckan räcker inte, måste få svettas lite också på veckorna. Så nu blir det springa två eller tre gånger också. Knäna mår faktis bättre när jag springer än när jag simmar. Det är konstigt men så är det faktis. Sen mår jag bättre av det också, mår så mycket bättre psykist när jag har fått röra på mig.
Imorgon blir det iaf simning 10.30 sen ska jag försöka ta mig till stan också för att träffa Amanda och förhoppningsvis hitta lite julklappar. Jag har ju som redan börjat med dom inköpen men är ju som inte klar så det är ju bara att fortsätta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0