stuck

Det blev lite julklappshandel idag. Caleb och Cornelia är nu klara, är bara resten av familjen kvar. Sen så hitta jag en klänning som jag ska ha på julafton, en lila från H&M och sen ett par svarta strumpbyxor, det blir jättebra.

Och just ja, jag har klagat så mycket på alla som fastnat i spel på Facebook, typ Farmville osv, men jag är också fast nu. I ett fisk spel, man ska ta hand om ett akvarium och köpa fiskar å sånt. Jobbigt att man måste komma ihåg att mata dom också. Kan gå illa.

Aja dags att kolla lite serier nu. hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0