skyltsöndag eller inte?

Imorgon är det första advent. Jag funderar på om jag inte ska ta mig en tur på skyltsöndag, det brukar vara mysigt men alltid jättekallt. Förra året gick jag med Samuel, det var svinkallt och vi hade tappat bort våran skjuts hem som bestod av Samuel föräldrar. Självklart så kunde han inte nått nummer till nån av dom så vi gick och leta och frös, men till slut hitta vi dom och fick oss hem.
I år ska det nog inte bli nått gå runt och frysa och leta utan jag ska försöka njuta av dagen, nu när jag är klar med julklapparna och ska nog kunna ta mig hem utan problem. Sen imorgn ska jag också försöka hinna med att träffa Hanna och kanske hinna planera nått om Norge, det vore bra för jag vill verkligen åka.

Nu ikväll spelar Amber Oak på E4an och jag funderar på om jag ska he mig dit, men det kändes lite jobbigt för jag är inte jättepigg.
Aja duschen väntar. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0