November

Att vända blad i almanackan och inse att det är November fick mig att än en gång förvånas över hur fort tiden går. Snart är det första advent och man får tända ljus..himla mysigt. Men nu är det inte så än men 1 november så får man iaf börja lyssna på julmusik och snart kommer stjärnan i fönstret fram också..

Annars så har jag jobbat fredag och söndag i helgen. Men fredag blev det även fest, den kvällen slutade iaf på Frasse med en person utklädd till tomte och en som var utklädd till en varmkorv, det fanns även en hippie och några till. Ja det var en kväll att minnas.

Nu ska jag se om jag orkar se klart sista Johan Falk filmen utan att somna.


Kommentarer
rikard

Jag tror att jag såg tomten! :P

2009-11-02 @ 09:13:12
Sannah

Det gjorde du säkert, men att du missa korven var ju en förlust det var en syn :P

2009-11-02 @ 16:18:29
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0