New Moon

En ny vecka har nu börjat. Som det ser ut nu så innehåller den lite jobb och det är alltid bra. Tror att jag jobbar onsdag, fredag och lördag vad jag vet ju iaf sen får vi väl se om det blir mer sen.

Idag har jag varit och simmat med Elina, vi blev utstirrade av en som jobbar där. Men who can blame him? Ja menar hur mycke finns det att göra på badhuset lixom. Aja han är rätt fräsch så det gör inte så mycket :p haha
Ikväll blir det bio med Amanda, vi ska se New Moon. Jag vet inte vad jag ska tro. När jag såg den första filmen så hade jag inte läst böckerna men det har jag gjort nu och då brukar ju oftast filmerna bli sämre. Men vi får snart se vad jag tycker.

Sen väntar jag på att jag ska få skivorna och hörlurarna jag beställt. Men jag gör ju alltid samma misstag. Och det är att beställa saker på fredagar så då måste jag jämt vänta längre bara för att jag beställer före helg. Men jag håller tummarna för morgondagen. Annars imorgon blir det simning och sen ska jag julbaka nått vet inte vad än men det ska nog lösa sig. Sen mot kvällen blir det förhoppningsvis hockey med mamma och pappa.

Nu ska jag börja göra mig klar, återkommer med kommentarer om filmen i jämförelse med boken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0