måndag och en liten veckouppdaterning

Pepparkakor och mjölk, julgardiner (som egentligen skulle bli uppsatta igår) ligger på strykbrädan och jag sitter och väntar på klockan medans jag lyssnar på Markus Krunegård. Ja det är väl min status just nu. Det ser tomt ut om jobb i veckan, vad jag vet så jobbar jag bara två timmar på onsdag och det är det. Men det brukar komma mer så jag hoppas det. På fredag så är det stormöte på bruks och förra gången var det riktigt kul. Massa folk och det är alltid kul.

Klockan 14 idag ska jag och Elina simma och jag hoppas att vi inte behöver trängas med en massa barn idag, det är inte kul. Dom senaste gångerna har vi tyvärr måsta göra det. Men idag hoppas jag det blir 45 min (eller 50 längder) intensiv simning. Och just ja jag var hos läkaren idag och kollade knät. Han sa att det nog inte var nått, kanske en inflammation i ledbandet, men alltså sitter en inflammation i i flera månader?! Jag hade ju ont redan i februari då jag först försökte simma men slutade för att det gjorde ont. Nu härdar jag bara, men det är tydligen det jag måste göra.

Imorgon blir det nog en dejt med Elin, jag tror att vi ska passa på att kolla lite på Londonresor då. Vi hade ju som tänkt hälsa på Hedvig, och det är nog smart att boka snart så det inte blir så dyrt. Billigast möjligt vill vi ju ha det.

Lite bra musik i det underbara höst/vinter vädret
http://open.spotify.com/track/4zYsKyzqXirYuURZlI9I7g


Kommentarer
Rikard

1. Julpynt är det på tok för tidigt för än!

2. Härda med inflammation? Risk för men?

3. Examensarbete!!

2009-11-09 @ 11:54:29
Sannah

1. Nej det är inte för tidigt, det är ju nu det ska fram och sen fort bort.

2. Ja men vad annars ska jag göra?! Det är inte ens säkert att det är en inflammation.

3. Ja men just det ja, hur går det med den?!

2009-11-09 @ 16:26:25
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0