kökshandduk?

Även denna kväll som så många andra slutade på frasses. Det var dock lite väl mycket action där inatt. Det var några som slogs utanför. Och jag vet att jag brukar tänka att man skulle vilja stoppa det, men igår var det nog inte läge, dom var verkligen arga på varndra och som tur var det människor där ute som var lite större än jag och av det manliga könet som kunde gå emellan. Men innan nån gjorde nått så han en av dom bli däckade av ett slag i huvet. Polis och ambuland kom, jag hoppas det gick bra till slut för det såg ju inte så bra ut när han låg där orörlig på asfalten.

Tidigare på kvällen så var jag på Balzac med Malin, Emilia och Julia. Sen så träffa man en massa annat trevligt folk också, kvällen bjöd även på lite dans från min sida. Det är inte varje kväll men ikväll så var det dags.

Nu taggar jag för sängen, men först måsta jag tvätta bort sminket och kissa.



Och just ja, Astrid skicka ett sms och frågade om vad handduken man har i köket heter, alltså den som man lägger på en deg när den ska jäsa. Jag sa att det hette kökshandduk, men det ska tydligen finnas nått annat ord. Jag tvivlar men om nån vet så berätta gärna.

godnatt


Kommentarer
ast.

diskhandduk?

2009-11-26 @ 15:38:44
URL: http://astridmarklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0