kall rakt igenom

Ursch vad det är kallt måste se om jag inte kan hitta en filt nån stans. brrrr
Det som är bra med att det börjar vara kallt och mörkt är att man kan ha det så mysigt. Tända ljus, sitta under en filt och bara njuta. Snart är det advent också och då blir det ännu mysigare när det börjar vara julpyntat, man får dricka glögg och äta pepparkakor i mass och parti. Sen så får man inte dåligt samvete av att man bara ligger inne och slappar en kväll heller.

Jag har iaf varit och jobbat på hemtjänsten idag och det har gått bra. Blir även jobb där i helgen. Har inte så mycket mer att säga just nu faktis.

Mys på i höst/vinter mörkret, det ska jag iaf jag med spotiy, mjukisar, tjocksockar och tjocktröja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0