jobb 7-16 + 21.15-07.15

Onsdag blir en lång dag. Jag har jobbat idag 7-16 och nu blir det jobb i natt också alltså 21.15-07.15. Men det ska nog gå bra tror jag. Annars då, ja när jag väl tog mig i kragen och skulle göra myrstackar så hade vi inte allt hemma. Arrakspunchen fattades så det blev inte nå bak idag heller måste verkligen ta tag i det imorgon när jag vaknat, simmat och varit i stan. Jag kommer vara död imorgon kväll med det är smällar man får ta.

Nu ska jag börja ladda för att åka till jobbet, måste å handla först så jag har nått att äta i natt.

natti natti




Kommentarer
Amanda

Ja, det var det. Men det kommer ju fler gånger :)

Nja inte så värst mycket folk, jag trodde att det skulle vara mer.

2009-11-26 @ 23:12:17
URL: http://aamandali.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0