grattis

Helg igen, och den består till hälften av jobb och till hälften av annat skulle jag gissa.
Idag är det 27 november och idag skulle Clara ha fyllt 10 år om hon levt. Nu är det inte så och saknaden är stor men jag vet att jag får träffa henne i himlen. Jag undrar hur hon är, och vem hon är lik och hur hennes röst låter. Ja det är många fråga och det som är tryggt är att jag kommer få ett svar nån gång.

Ja nu hade jag ju tänkt att jag skulle se Greys men det kom inte nått nytt i veckan så det får bli nått annat i stället, Johan Falk kanske. Natti natti

Clara


Kommentarer
simma

kärlek till dig och till Clara.

2009-11-28 @ 15:01:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0