Farsdag, julmusik och julgardiner..myyys!

Hemma efter helandehelgen i Munkviken. Det var en lärorik helg men samtidigt har jag nog aldrig sovit så mycket som jag gjorde igår. Jag sov hela dagen med undantag för rasterna med mat. Igår kväll åkta jag till stan och medlefors för att träffa Astrid och Elliot. Sen vid 2 tiden så skjutsa jag henne till Viktor och jag träffade David, Elin, Albin, Josef och Alfred och umgicks med dom ett tag och sen blev det hem.

Idag är det då Farsdag, hoppas att alla har kommit ihåg sin pappa. Det har iaf jag, men han present har inte kommit än så jag kan inte berätta vad det är för det finns ju en risk att han då läser det här på bloggen och då är det ju inte så kul sen när den väl kommer. Men det blev iaf firande av farfar idag vi fika och träffade lite släkt. Igår hade dom visst firat morfar utan mig så jag funderar på att åka dit efter maten och se hur det är med mormor och morfar. Det är visst inte så bra med mormor, hon vill inte äta och när hon väl gör det så kommer det bara ut igen. Hon har gått ner i vikt och väger nu bara 53 och det är inte mycket alls. Stackars lilla mormor, hon måste bli bra!

Nu ligger jag iaf på golvet och lyssnar på julmusik och ska snart hjälpa mamma att sätta upp julgardinerna! :P

Nu blir det lite BBC - Planet Earth och kanske lite Skype med Samuel!

<-- pappsen

<-- farfar

<-- morfar


Kommentarer
Bestemor

Vilka fina bilder!!!

Du vi tar gardinerna imorgon:)

2009-11-09 @ 00:15:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0