En början till julstämmning

Idag har jag pysslat, städat, slagit in julklappar och tvättat. Pysslet blev ett julkort till min bror det ska nog bli bra :)
Sen nu ikväll såg jag, Malin och Joel AIK vinna mot Södertälje och det var ju på tiden att dom vann. Det var en målrik match, 11 mål totalt och 7 av dom var AIKs.

Just nu sitter jag och taggar inför helgen! Imorgon blir det Nocks för att lyssna på Amber Oak och sen Mattias Alkberg, och sen träffa en massa folk också. Blir säkert superkul! Sen lördag blir det utgång med Malin och några av hennes kompisar, gissar att det blir Balzac! Och på söndag håller jag tummarna för Boda Borg, jag undrar om dom har öppet då, aja jag hoppas iaf det. Vi har nämligen "rolig gång" på cellgruppen, vilket innebär att vi gör nått tillsammans så denna gång hoppas jag ju som sagt på Boda Borg!

Nu ska jag se om jag inte ska försöka göra en tidig kväll eller hitta på nått annat, klockan ringer ju 06 imorgon så.

Hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0