Amber Oak speling på nocks

Haft en mycket bra kväll på Nocks. Bra musik, lagomt mycke folk och framför allt trevligt folk! Kvällen slutade iaf på Frasses, och där var jultomten (Nils) och Johan igen, det börjar vara tradition att jag hänger med dom på frasses i slutet av kvällen.

Imorgon blir det iaf troligtvis Balzac, ja menar vaddå det är ju gratis inträde så :P
Men först på dagen blir det nog en tur på stan med mamma.

Nej jag är för okoncentrerad för att skriva det här, kan inte säga trött för det känner jag mig inte, men bara lat kanske. Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0