Älskar musik!

Sitter i soffan och laddar med bra musik. Måste nämligen ner i källaren och tvätta och behöver lite taggning. Imorse vill jag lova att jag inte var själv på badhuset. Det var en babiljard barn där som levde om och lyckades på nått sätt vara överallt. Jag skyller på dom att jag glömde mitt lås där för dom var överallt i omklädningsrummet också så jag ville bara där ifrån. Ja annars som vanligt så blir det jobb ikväll, det är börjar vara varje kväll nu.
Nu ska jag njuta ett tag till av Mumford & Sons sen ta tag i tvätten och hunden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0