alltid påväg

Idag blev det en trevlig promenad med Sofie. Vi tog igen lite tid nu innan hon åker igen och nu bär resan av mot Nya Zeeland. Vi pratade lite om framtiden, det har börjat vara ett vanligt samtalsämne och jag vet inte vad jag tycker om det. Jag får alltid ont i magen och ångest när jag tänker på det.
Nu har jag iaf hittat en bibleskola som verkar väldigt intressant, Maria berättade om bibellinjen som finns på hennes skola så jag läste lite om det. Det finns en inriktning där man åker till Öst Afrika i 6 månader och jobbar där. Det är ju det jag alltid velat göra, så jag har funderat fram och tillbaka på det nu. Jag tänker söka till hösten för det är bara då dom gör intagningarna, men då har vi ju det här med skola osv. Om jag kommer in vill jag gå?

Jag ska nu försöka lägga framtiden på hyllan ett tag för om 10 minuter ska jag börja bege mig mot jobbet och koncentrera mig på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0