Uppsala

Oj jag ligger verkligen efter i bloggandet men det kan jag nog ta igen. Nu är jag iaf framma i Uppsala och stannar nog till onsdag eller torsdag, har inte bestämt mig än, vi får se vad det finns för resor hem.
Imorgon ska jag och Hanna (min kusin) på stan i Uppsala, hon ska byta en present till Lukas (hennes barn).
London var iaf helt underbart, kommer kanske några blider men det blir senare när jag kommer hem nu har jag inte någon sladd till kameran. Kan bidra med en liten bild från mobilkameran.

Nu ska vi bege oss till Hannas lägenhet, ha en fortsatt bra kväll så ska jag försöka uppdatera om resan senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0