SOL!!!

Oj oj oj, nu är det sommar and me like! Jag jobbar dock hela helgen men har nu timmar så då har jag passat på att köpa kulglass och solat/spelat fotboll. Måste säga att trots jobbet har det varit en riktigt bra dag. Imorgon ryktas det om varmare väder än idag och jag slutar då klockan 17så då hinns det bara med lite njutning på rasterna på jobbet. Gårdagen spenderades först på jobbet, sen ett tag i Örviken och sen vidare till stan och Nocks. Det var Movits som spelade där och det var riktigt kul...när dom väl kom. Dom var sjukt försenade men men det var värt att vänta.

Nu väntar jag på middag, det bjuds på grillat och jag längtar till tusen. Blir mitt första seriösa födo intag idag, man måste ju spara sig när det är go middag. Sen ska vi äta den ute på uteplatsen också, det är så mysigt åh vad jag gillar sommar. Känner bara mer och mer hur mycket jag inte är en vintermänniska. Men allt är ju inte bra med sommaren, måste få klaga lite också. Jag fick igår mina första myggbett och dom är just nu 3 till antalet, gillas inte!

Aja maten är snart klar, hoppas att du har en kanon dag i solen och inte bränner dig ;)


 En sommarbukett från en bakgård i stan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0