myskväll!

Godis, tv, soffa och veronica. Kan det bli så mycket bättre just nu, nej jag tror inte det faktis.
Imorgon ska jag göra mig ett besök hos david sen fika med Veronica och Camilla ser det ut som. Klockan 16 så blir det sköta Hedvigs kusiner med Hedvig, ska nog gå bra det också.

Nu är det tv och fråga Olle måste också erkänna att jag och Veronica inte ens orkade "laga"  (med andra ord gå till ica och handla) rostbiff och potatissallad utan vi gick och åt på Tatung ;)

Godnatt sov gott.


Kommentarer
Bestemor

Inte kan ni ha så kul, om det roligaste ni har att fördriva tiden med är ett skit program som fråga olle!!!

2009-05-28 @ 00:17:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0