Man hinner mycket om man stiger upp i tid och är vaken länge.

Stan, jobbet, Bruks och Greys det är min dag i kort så för er som inte orkar veta något mer detaljrikt kan sluta läsa nu. För er andra trevlig läsning.

Iaf dagen började med stan med mamma, vi var på jakt efter något till min bror som komfrimerar sig snart men han hitta annat också. Jag köpte mig en klocka för 98 kr kalla mig storshopparn. Vi hitta iaf till min bror och mamma hitta ett par byxor till sig själv.
Sen blev det hem, äta middag och sen till jobbet. Det gick riktigt bra idag, känner att energin för att jobba är tillbaka nu efter London/Uppsala, tur då att jag fått mig rätt mycke jobb den här månaden ändå med tanke på att den snart är slut. När jobbet slutade klockan 21 så kom Joel och hämta mig vi åkte och hämta Hedvig och bar oss av till Bruks. Vi gjorde vi en sån där sak med ballong som ska stelna med nå lim, sen ska man stopppa godis i den och slå på den. Aja det roliga med godiset blir av nästa vecka.
Vi lämnade Bruks för att åka hem till Hedvig och se 4 avsnitt Greys. Jag vet inte vad jag ska säga, säsongsavslutning om den var bra eller dålig vet jag inte, men jag hoppas starkt på en nu säsong.

Nu är jag hemma och jag tror det är dags att börja läsa sista Twilightboken nu så jag får veta hur det går. Läser för övrigt en annan bok också "The Dirt" Mürtly Crues självbiografi, (tack Astrid för lånet) vilka sjuka människor det finns alltså och jag har bara läst ca 100 sidor än så mer sjuka saker ska dom nog hitta på.


Imorgon blir det Eurovison och Robinson samtidigt, hur det ska gå återstår att se.

Godnatt och sov gott allesammans.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0