London

Sitter i London po hostelet. Vi har hunnit med stan i nogra omgangar, men aven london eye och madame Tousso (eller hur det nu stavas, men ni fattar). Det har inte blivit so mycket shopping, jag har kopt tva t-shirtar, 3 sma tavlor och ett par skor. Mycket tid har spenderats po Starbucks, jag kommer sakna det for det ar som mysigt. Imorgon blir det Primark sen starbucks, sen vidare ut po krogen.

Nu ar tiden slut po datorn for mig, men jag uppdaterar battre nar jag kommer till Uppsala.
Hade kanon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0