Jordgubbar och sol

Fortfarande inte någon uppdatering om resan, måste erkänna att jag gruvar mig för att skriva. Det känns sjukt jobbigt nu alltså.

Idag blev det iaf stan ett tag, sen tog jag en promenad och köpte jordgubbar och satte mig i parken och åt. Solen tittade fram lite då och då..det var mysigt. Fotade lite blommor som jag hittade också, ville som ha bilderna när jag kommer hem så att jag kan få känna att våren/sommaren kanske kommer till skellefteå också inom en snar framtid. Imorgon ska jag på teater på Sagas skola, hon ska ha en teater om pelle svanslös. Sen blir det en tur till stockholm med Sara och Vicki sen ska jag och Hanna ha myskväll med film och chips. Ser framemot morgondagen, borde sova nu så jag orkar med den, måste upp i tid om allt ska hinnas med.

Godnatt sov gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0