Jelly Beans

Ja vad mer kan man säga än grattis Norge till vinsten i Eurovision.

Idag har jag varit på en promenad med Cayenne sen hjälpt mamma och handla. Sedan begav jag mig till Hedvig och vi satt på deras ballkong ett tag och åt Jelly Beans, den mest spännande smaken måste ha varit "smörpopcorn". Sen kom Joel förbi, vi åkte till Hörnan (ja Tempo har nu bytt tillbaka till Hörnan) och köpte godis. Sen klockan 20 blev det Robinson fram till klockan 21 då Eurovision började, vi spelade dock in slutet på Robinson. Eurovison var väl lika som alla andra år, man taggar och sen när det väl börjar vet man inte riktigt vad man har taggat på. Det är som bara nått som ska ses. Robinson däremot, vad händer?!? Lukas åkte ut, han och Erik skulle ju vara i finalen. Aja nu får jag väl heja på Erik då.

Nu ska jag börja läsa Samuels bok sen ska jag kanske orka läsa lite "The Dirt" och "Twilight" också. Det här med att läsa flera böcker samtidigt är inte någon höjdare kan jag tycka men nu har jag börjat så det är bara att läsa.

Godnatt


Kommentarer
rikard

jaha? vilken låt var bäst? vem var sämst? var det en rättvis vinnare? osv osv :P

2009-05-18 @ 08:38:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0