Garderob saknas

Idag har jag försökt ta igen alla serieavsnitt jag missat medans jag varit på resande fot. Har hunnit med två avsnitt Gossip Girl, två How I Met Your Mother, två Scrubs och ett Andra Avenyn så nu har jag bara kvar tre avsnitt Robin Hood, två Robinson och tre Greys så jag känner mig rätt nöjd. Jag har hunnit städa lite idag också, eller rensat ur min garderob för jag ska byta. Just för tillfället har jag ingen, så mitt golv är nu min garderob känns väl inte allt för bra men så får det vara tills vi fixat min nya.
Kvällen spenderades med Hedvig, Samuel och Jonatan vi spelade lite Volleyboll/fotboll/rugby åkte lite longboard (måste erkänna man blir lite sugen på att köpa en) och fikade bullar och kaffe/te en mysig kväll.

Nu funderar jag på att se Robinson så att jag är ikapp och kan se det på lördag. Fast då är det ju Eurovision också men man får väl flippa emellan kanalerna.
Förövrigt stan imorgon och sen jobb och senare på kvällen Bruks.

Natti natti

 Min garderob


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0