14-21

Planerna för dagen såg ut så här. Stiga upp, åka in till stan och fika med Jossan. Planen gick inte som den skulle, fick ett sms om jobb så 14:00 blev det jobb fram till 21:00. Så kan det gå.
Det har gått jättebra att jobba idag, gamlern har varit snälla.
Min bror har iaf kommit hem nu. Det blev ju så att igår så bröt han armen och det inte måttligt heller. Den var tydligen bryten på två ställen så han opererades inatt men är nu hemma med gips och spikar i armen...stackars liten. (Han är typ inte liten längre, har ju fyllt 15 helt sjukt)

Förövrigt så är det fiskpinnar på skolan imorgon och jag kommer att vara där. Ska äta med Hedvig på A-torp.

Nu funderar jag på att ta mig en kvällspromenad, det är så skönt ute ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0