Ett väldigt letande idag!

Utbildningen idag i TimePool gick bra, men frågan är om jag blev nå klokare. Jag skulle säga nej men man blir väl senare när man Bemanna försvinner och man måste lära sig.
Sen har det varit ett evigt letande idag. Gick förbi skolan för att träffa lärarna och berätta om bokprojektet som dom gör på mitt jobb och träffa Karin angående en kontakt hon har med ett barnhem i Rumänien. Boken kommer att innehålla saker som dom gamla sagt men även information om demens och hur vi arbetar med det osv. Hur som helst så skulle jag då hitta lärarna, Erik var inte nått problem alls men Karin var inte lätt att hitta. Hon var på skolan men jag kunde inte hitta henne nån stans så nu hoppas jag att hon ringer för jag lämnade en lapp åt hon så jag kan prata med henne om barnhemsprojektet i Rumäninen då jag kanske hade tänkt åka dit om det nu inte blir att åka med PMU.
Mitt i mitt letande efter Karin blev det lunchdejt med Samuel och Jonatan inte så dåligt. Jag fick veta att jag var med i Jonatans dröm i natt, även om den handlade om kalla kriget eller nått sånt så är det ju skönt att veta att nån tänker på en haha. Men jag börjar nästan tro att det inte är något bra för natten till i söndags så var jag i Hedvigs dröm också och då var jag dödligt sjuk så jag vet inte riktigt om jag är någon kul person att drömma om. Jag framkallar ju mardrömmar.


Efter min lilla lunchpaus så fortsatte jag att leta Karin men kunde inte hitta hon så jag bestämde en lite träff med Josefina isället och vi satt och pratade om lite allt möjligt men mest jobb. Det var trevligt att få ta igen lite tid med henne efter som att det var mycket länge sen vi prata med varann.

När den lilla träffen var klar så ringde Veronica och letandet fortsatte men nu efter en tavla till Veronica. Ja vi åkte runt först till Bibo sen till Europa möbler, Mio och Shape (eller vad det nu heter det där på solbacken) men jag tror att vi kom fram till att den snyggaste och bäst till stoleken tavlan fanns på Bibo där vi var först. Så vi får se om Veronica inhandlar den för snygg var den. Sen satte vi oss och kollade lite i H&Ms nya katalog och nog hitta vi saker där oj oj vad vi ville besälla nån tröja å nå shorts..farligt farligt. Sen gick vi skilda vägar när hon skulle till apoteket och jag skulle äta. Men en trevlig dag har jag haft.

Ha en forsatt trevlig kväll.
/ Sannah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0