Nio stycken

Nu är håret rött igen känns kanon.

Men kanske ska börja från början av min dag. Väcktes enligt mig alldeles för tidigt men det var bara att stiga upp och försöka harkla sig och ta fram den finaste morgon sångrösten. Hur det gick får du nog fråga Adam och mamma som fick lyssna till "Ja må dom leva". Ja när det var gjort så gick jag och la mig ett tag till och somna om det gjorde jag fort. Sen steg jag upp och gjorde mig klar för att ta sig till stan. I stan så träffa jag Ella över en fika det var trevligt tycker jag. Sen blev klockan 13:30 och det var dags att få tillbaka den röda färgen och vid 15 var jag klar. Då blev det en liten vandring upp till Ella och åkte men henne till Skelleftehamn och nu är hemma och väldigt hungrig. Så det var nog så min dag har varit.

Imorgn blir det jobb, känns som att det var väldigt längesen sist. Kan nog vara bra med tanke på att jag ska vara där hela dagen imorgon och då kan det vara bra att ha haft en liten paus från det. Sen ser det ut som att det blir jobb på torsdag också..pengar pengar.

Ja men just ja, har ju ett nytt hål i örat också. Ja nu är jag uppe 9 stycken får se när det här ska ta slut.

Nu är det matdags alldeles snart och sen kommer främmen och ska gratta dom som fyller år. 
Ha en fortsatt trevlig dag.

/ Sannah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0