Trött som jag vet inte vad

Jobbat idag 7-16.
Började dagen med att nästan försova mig, pappa väckte mig 10 minuter innan jobbstart, tack mamma som väckte pappa och sa att han skulle väcka mig. Hur mamma kunde veta att jag inte stigit upp är för mig en gåta det är som att hon håller koll fast hon själv sover, ja det är konstigt men en bra egenskap som gynnar mig..tack mammsen. Sen har jag och Elina jobbat hela dagen med gamlern, söta är dom för det mesta iaf när dom är snälla och idag var en sån dag.

Ja eftersom att min dag idag inte varti så väldigt händelserik så får jag väl dela med mig av lite bilder från en trevlig dag med min lillebror!

        Ja man är ju inte snyggare än man gör sig ;)



Ikväll blir det film med Samuel, Hedvig och Joel vad det blir vet jag inte, risken att jag somnar är väldigt stor men jag ska försöka hålla mig vaken!

Hej med er!
/ Sannah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0