Storkusin = Mig, när min kusin har fått barn.

Ja jag har då blivit ja jag vet inte vad ni kallar det men i våran släkt kallas det "storkusin". Ja som sagt jag har då blivit storkusin igen och tänkte att jag ska lägga ut en bild på Emil (vet dock inte om det blir det namnet men det har talats om att det kanske blir det). Sen har vi ju Lukas också Emils storebror och här kommer dom.


 Emil

 Lukas

Nu är det dags att gå och klä sig för snart går skjutsen till stan. Där möts jag lite senar upp av Astrid och då blir det lite shopping sen mat, hade hoppas på Tatung men jag tror att dom har hunnit stänga lunchbufén när det är dags för oss att äta. Men det blir nog bra där det nu blir mat.

Senare ikväll blir det Star Wars maraton, dock inte alla utan bara 4,5 och 6 och det tacka vi för, 6 filmer hade jag inte orkat.

En fortsatt trevlig dag önskar jag er.

/ Sannah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0