Sova/baka

Jobb om 3 timmar, jag borde egentligen sova en stund, men samtidigt så hade jag tänkt baka nått till imorgn så det är frågan om vad det blir. Kanske 30 mins sömn och sen lite bak också.

Idag har jag varit på stan med mamma. Hon köpte en klänning, en tröja och ett par byxor till sig själv. Och tro det eller ej jag köpte inte nått till mig själv och ändå var vi inne på H&M, ja ibland ska man ju förvåna sig själv också.

Nej om jag ska hinna med både bak och sova så är det bäst att jag sätter igång nu.
Föresten hockey ikväll hoppas AIK kan slå Färjestad ikväll skulle bli en bra start för dom för sen blir det två borta på rad och det kan nog bli lite tungt. Heja heja.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

/ Sannah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0