SOL! :D

Ja ingen kan väl ha missat att det var melodifestivalen igår. Jag såg den iaf med Rikard och Joel och det var trevligt. Det var en oväntat vinnare måste jag säga. Jag hade som inte tänkt så mycket på den låten och den var ju inte jättedålig så det var ju bättre att den vann än "Snälla snälla".
Sen så spelade vi lite Boggle och det spårade lite. Jag hade sovit alldeles förlite för att kunna vara koncentrerad på att hitta ord. Men tvåa kom jag iaf, men några skrattanfall på köpet.

Fantastiskt väder idag, älskar solen och fåglarna som sjunger!
Idag är det jobb som gäller. Nu har jag timmar och börjar jobba igen 16:30 så kvällen spenderas med gamlern på skärgårdshemmet, mysigt värre.

Nu är det dags att hacka lite lök till maten så jag hinner äta innan det är dags att jobba igen.

Han fortsatt trevlig dag i solen!

/ Sannah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0