Skellefteå AIK - Linköping

Idag är det måndag och en ny vecka. Inget jobb förän torsdag natt så det är rätt lungt i veckan. Fredag är det fest hos Veronica sen Balzac, blir nog bra tror jag. Vad jag ska ha på mig vet jag inte än men jag har ju några dagar på mig att lista ut det.

Just nu spelas Melpo Mene, en ny artist som min pappa introducerade mig för. Riktigt bra musik. Annars spelas Lady Gaga, Katy Perry, Dead By April, Colonia, Laura Marling (Maria som tipsa om hon), Miley Cyrus, Kelly Clarksson, Säkert, Jason Mraz, Britney Spears, The Killers mm. Men jag må då säga att musik är kanon!
Önskar att jag själv kunde göra musik. Spela gitarr och sjunga skulle inte vara dåligt. Jag vill väl själv tro att jag kan sjunga men jag vet inte, gitarr vet jag då att jag inte kan spela. Men man kanske ska ta och lära sig.

Nu är det tillbaka till hockeyn som gäller, heja SKELLEFTEÅ AIK!

/ Sannah


Kommentarer
Anonym

Hallå!

Jag vill inte bli förknippad med Melpo Mene..Tyckte bara att det lät som Sannah-musik.

Goggla på Raubtier...Där har ni pappan-musik..

Tack för ordet

2009-03-19 @ 17:12:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0