Pokémon

Ja inte blev det mycket gjort av det jag skulle göra idag inte. Vi hade inte nått mjöl så det gick inte att baka och sen så hade jag den där äckliga migränen idag också så någon promenad blev inte av. Imorgon blir det helt enkelt inte av med nått sånt där migrän.

Jobbar natt imorgon och det ska nog gå bra skulle jag tro. Ikväll har jag varit hos Joel men Samuel och Robin. Vi prata lite sen såg vi Hot Rod, rolig film var det men samtidigt så var den lite tålamodskrävande.

Jag hade nu tänkt gå och lägga mig i min renbäddade säng med mina most awesome sängkläder det är med Pokémon ja ni hörde rätt..AWESOME!

Godnatt sov gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0