Palt, jobb och städ

Idag har jag och min lillebror rensat i hans kläder och nog fanns det dom kläderna som var för små som gav oss ett gott skratt. Så rensa garderoben kan vara ganska kul. 
Ikväll blir det cellgrupp hos Johanna sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Sen har jag fått mer jobb den här veckan, jag jobbar nu även imorgon och fredag och inte bara helgen och det blir nog bra.

I eftermiddag har vi blivit bjudna till mormor och morfar på middag. Det blir mormors hemmagjorda palt så nu är det bara att svälta sig tills det är middag så man orkar nå palt.

Nu ska jag gå och leta ett par sockar att ta på mig, fötterna är jättekalla!
(Förövrigt har jag fått nån konstig knöl på foten vet inte vad det är men äckligt är det!)

/ Sannah

 Caleb i en förliten tröja.



Kommentarer
Anonym

innehåller denna knäl möjligen en del pus?

2009-03-11 @ 22:41:04
ast.

knäl = knöl.



ä och ö sitter för nära varandra på tangentbordet.

2009-03-11 @ 22:41:45
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
Sannah

Nej det tror jag inte att den gör, jag tror den innehåller ben! :S

2009-03-12 @ 21:23:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0