Onda varelser

En lugn dag med 1 timmas jobb, inte jättevärt men men det är ju typ 150 kr så.
Kvällen spenderades med Joel, Samuel och Hedvig. Vi spelade Boggle och sen såg vi Star Wars episode 1. Jag och Hedvig var väl inte jättekoncentrerade vi började prata om Barbiesar istället. Det var rätt intressant faktis hur mycke man minns och framför allt hur bra fantasi man hade då. Sen kom vi också fram till att barn är onda. Hedvig berättade att vi hade en Barbie som vi tyckte var ful. Hon blev alltid mobbad, en gång hade vi tydligen satt hon naken på en skoter ute i snön. Ja inte var man snäll inte.

Men nu har Hedvig lämnat mig i 3 veckor känns väl inte allt för bra kan jag väl påstå. Eller hon har inte än men gör det imorgon, men jag hoppas och tror att hon kommer ha det jättebra.

Nu är det dags att sova, jobbet väntar imorgon alldeles för tidigt.

Godnatt sov gott.
/ Sannah

 


Kommentarer
Hedvig

Jag har det bra :D puss

2009-03-11 @ 22:52:56
Sannah

Men vad bra! :D

Puss

2009-03-12 @ 21:25:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0