När jag blir gammal ska jag ha tacos varje fredag!

Har just avklarat ett Star Wars maraton, gick ändå bra var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Men alltså måste säga att episod 4,5 och 6 är konon. Nästa gång blir det väl att se 1,2 och 3 dom är väl inte lika bra men dom funkar.

Imorgon är det jobb igen men det ska nog gå bra. När jag var på jobbet för nån dag sedan började vi prata om hur mycke alla gamla har förändrats. Dom började säga att när dom började jobba en del av dom så var alla olders födda på 1800-talet och dom hade aldrig jeans det var bara kostymbyxor osv. Men nu har många jeans och ingen är född på 1800-talet. Hur vi började prata om det är för att det snart kommer en ny tant och hon skulle tydligen ha med sig en dator..ja du läste rätt en dator. Ja det är ju verkligen lite skillnad, hon skulle nog bara ha den för att lägga patians men ändå fortfarande en dator.
Sen började jag tänka om det är datorer nu hur ser det ut när jag blir gammal, en mycket spännande tanke. Jag vet inte riktigt vad jag har kommit fram till men, nån annan som har nån tanke om hur det skulle kunna se ut?

Nu dags att sova.
Godnatt
/ Sannah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0