Melodifestival + jobb idag.

Sitter på jobbet och väntar på att få servera fika till gamlern. Dom sitter och kollar på skidor, herrarnas 5 mil. Ikväll blir det melodifestivalen hos Joel. Jag vet inte riktigt vem jag vill ska vinna men jag vet att jag INTE vill att "Snälla snälla" ska vinna. Då har jag lovar min pappa att aldrig mer se melodifestivalen om jag kan hålla det vet jag inte men det känns verkligen så om Charolin Af Ugglas skulle vinna.

Nej nu är det dax att gå tillbaka till skidorna Södergren har ju chans på medalj!

/ Sannah

Tar tillbaka det jag sa om Södergrens medaljchans, han har hoppat av tror jag. Medans jag satt här och skrev hann det hända mycket i skidloppet. Men nu är det Rickardsson som är bästa svensk om han tar medalj vet jag inte men jag hoppas. En medalj går nog troligtvis till Petter Northug, norsken.

Nu tillbaka till fikat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0