Måndag

Hemma från jobbet. Har gått riktigt bra gamlern har varit snälla med mig. Ikväll vet jag inte vad som händer, kan nog bli en TV kväll tror jag. Frågan är bara om TVn har något att erbjuda den brukar inte det men vi får väl se.

Imorgon är det utbildning för det nya vikareisystemet och då blir det att åka med 07:35 bussen. När jag tänker på den bussen så inser jag att det var ganska längesen jag hade anledning att åka med den. Jag har snart gått ut skolan för ett år sen. Tiden rusar förbi och jag blir 20 i år. Vad ska jag göra i livet? osv..ja alla dom här tankarna leder till massa frågor som jag inte har svar på just nu men hoppas att jag får. Aja magen kurrar så dags att mata den.

Hejs!

/ Sannah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0