Kaffe latte med smak av vit choklad

Det blev en sväng på stan idag. Kupan och allmosan var mina mål för dagen men dom hade inte något att erbjuda mig men så är det ibland. H&M hade dock nått till mig och det är väl som vanligt desvärre måste jag säga..man blir ju fattig där bara för att man går igenom. Det blev en T-shirt och ett linne därifrån iaf.

Sen blev det fika med Veronica mysigt var det. En bit morotskaka och en bit kladdkaka delade vi på mums mums! Jag drack en kaffe latte med smak av vit choklad riktigt god. Men jag gillar inte det här med att köpa kaffe latte, när du får den är den ju som drickvänlig så du måste dricka den på en gång annars övergår den ju till att bli kall och inte alls så god. Nej kaffet ska vara för varmt från början så man bara små smuttar lite sen efter ett tag går det att dricka, och då har man ju hunnit vara social medans man väntar och sluppit ha näsan i koppen och munnen full med kaffe under hela konversationen.

Ikväll blir det mat på dallas jag skulle gissa att jag tar en kebabtallrik. Sen bär det av mot bowlinghallen och diskobowling inte dåligt alltså så!
Det ser ut som att vi blir jag, Rikard, Samuel, Hedvig, Joel, Alfred, Josef, Emanuel, Julia och Peter så det blir nog riktigt bra.

Fortsatt trevlig lördag önskar jag er.
/ Sannah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0