Hur mycket/lite ska man sova för att inte vara trött?

Ikväll kom Veronica till mig, vi kollade på Robinsson och ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Dom gick hårt ut mot deltagarna om det kommer spåra eller vara bra får vi se om.
Sen kollade vi lite på "How I Met Your Mother" sen insåg vi båda hur fantastiskt trötta vi var trots våra 8 timmars sömn och mycket oeffektiva dag. Vi sa hejdå och jag hade tänkt he mig i säng men fastna framför TVn ett tag och nu sitter jag här vid datorn och det är ju inte alls ovanligt.

Imorgon är jag bjuden på frukost eller jag skulle vilja kalla det frunch vilket börjar bli en vanlig måltid för mig den här helgen och även dagar jag inte jobbar. Men iaf så frunch hos Joel sen hem ett tag för att sen åka till kyrkan och ha "storcell" alltså cell med båda cellgrupperna. Vi ska laga mat och prata mys mys, det bjuds förövrigt på tacos som jag inte tro det eller ej har fått denna helg, så oj så gott det ska bli.

Nu ska jag försöka he mig i säng.
Hoppas alla haft en lika bra helg som jag, godnatt och sov så gott.

/ Sannah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0