Frunch

Oj oj klockan är 13 och jag och veronica har just nu kanske börjat planera att stiga upp och äta lite frunch.
Gårdagen var kanon. Först var det förfest hos Veronica och när folket väl började komma så kom det massa och det var kul.
Sen förvånades jag av hur folk kan komma ihåg en när man själv inte minns den personen alls. Känner mig lite dålig fakits. Men jag lovade till nästa gång att jag skulle minnas han.

Sen bar det iväg på Balzac och där var det lika när folket väl kom så blev det jättekul. Kom också fram till att jag inte varit ute sen annandagen så det var väldigt kul att träffa lite folk. Och inte bara försöka förstå sig på hur Irländarna festar på krogen för lätt var det icket.

Nej nu är det dags att ta tag i den där frunchen.

Hejs

/ Sannah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0