Färdig jobbat för i veckan

Jobbet gick ändå hyffsat idag. Var lite småless och lite trött så där men annars så. Gamlern var snäll så he gick som. Kvällen spenderades med Samuel, Joel, Alfred och Olov vi såg "No Country For Old Men" det var en mycket oväntad film måste jag säga. Frågar du Samuel så var den dålig men det kan jag inte hålla med om att den var, den var bara inte som man trodde att den skulle.

Nej men ska jag orka morgondagen som jag ska tillbringa med min lillebror så är det dags att sova nu.

Natti natti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0