Dumma tomat

Nu är det en ny vecka och den är nog ganska jobb på onsdag men inte nå mer tror jag. Imorgon ska jag upp till stan en sväng så är det nån som är sugen på att fika så hör av dig. I stan ska jag iaf färga håret för det är typ randigt nu, och det har bara gått drygt två veckor så jag skulle få komma in och fixa till det.
Ikväll kanske det blir att höra med Samuel och Joel om det blir en film eller nått sånt vi får se.

Nu ska jag gå och duscha sen umgås med min lillebror.
Förövrigt har jag jätteont i ett finger, hatar att skära tomat!

Ha en fortsatt trevlig dag.

/ Sannah


Kommentarer
Tomat

Men ursäkta.. om du hade låtit såret vara istället för att tappa dig på blod en hel kväll så hade det nog känts bättre idag.. ja Just!

2009-03-23 @ 14:39:03
Sannah

Men det var ju så kul att leka med det :P

2009-03-23 @ 17:54:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0