VEM!?!?

Jaha nu vill jag höra, vem tar en bikiniunderdel? Nej jag tänkte väl det, ingen gör det. Men då ska jag tala om för dig att det händer och inte bara mig utan Hedvig också. Åh vad less jag blir! Nu måste jag hitta en ny, jag hade just köpt den ju. Aja nu har jag fått det sagt, livet känns lite lättare nu. Annars hade jag en mycket bra midsommar. Jag, Hedvig, Joel, Gustav och Alfred sov i tält, bada (sista och första gången jag använde min bikini), åt god mat och bara mös. Hedvig och jag plockade 7 olika sorters blommor i hopp om att drömma om den rätte mannen, men icket blev det nå drömmar. Varken jag eller Hedvig drömde nått, kan ju kännas som att jag borde ge upp det där med blommor med tanke på att jag plockar varje år och drömmer aldrig, men men den som väntar på nått gott....ja det var ju fråga nu då, hur var det. Väntar man för länge eller inte. 

Tält är nog lite underskattat måste jag säga, det var riktigt mysigt. Och en sak som verkligen räddade kvällen var "Mygga" jag överanvände nog myggmedlet men idag har jag inte ens ett litet myggbett.

Idag blir det mys med samma gäng och imorgon blir det stan och jakten på en bikinunderdel börjar där.

Ha en underbar dag i solen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0