En ledig söndag

Jaha idag ska man tydligen rösta. Känns inte så jättegivande när man inte är så insatt. Men jag har iaf gjort det idag i Örjanskolansmatsal, vad, vem hur jag rösta kommer jag inte tala om men rösta det har jag. Behövde inte visa leg, kände mig som nån sorts kändis eller nått :P
Förövrigt blev det sovmorgon idag, så efterlängtad den var. Hade tänkt mig att stiga upp vid 10 men det blev inte för än 12:30. Då satte jag mig ute på alltan och läste och åt lite frunch, sen har jag suttit ute och tagit det lugnt.
Ikväll ska jag till kyrkan för att få lite mer information om hur joypeakdagen kommer att se ut sen blir jag bjuden på hamburgare också. Det blir dock middag hemma före, inte nått illa menat mot hamburgarna för dom är jättegoda. Men när det står mellan hamburgare och stek så måste jag välja stek hemma.

För er som inte har anmält er till att hjälpa till på joypeak så behövs ni verkligen. Det är för lite människor så kom och hjälp till, stå i en hoppborg är inte så jobbigt. komsi komsi ;)


Lite bilder från Joypeak 2008.
För mer bilder gå in på http://www.joypeak.se/page2.php?page=festivalen/bilder.php
För att anmäla sig gå in på http://www.joypeak.se/page2.php?page=anmalan/index.php

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0